Garantie & Klachten

  • We doen er alles aan om je bestelling snel en onbeschadigd bij je thuis te bezorgen. Ondanks alle zorg kan er natuurlijk altijd wat misgaan, denk hierbij aan beschadigingen of een verkeerd product. Dit lossen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je op.
  • Bij schade vragen we je via de mail, contactformulier of whatsapp (zie contact pagina) duidelijke foto’s van de schade bij te voegen inclusief foto’s van de doos omdat Postnl hier vaak om vraagt.
  • In geval van een verkeerd product laat ons dan via de mail, contactformulier of whatsapp (zie contact pagina) weten welk product je hebt ontvangen en je ordernummer.
  • We reageren binnen 24 uur op jouw vraag met een voorgestelde oplossing.

  • Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.